hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| برگزاری تورهای مشهد به ارس و تهران به ارس در روزهای آتی

آذربایجان شرقی| برگزاری تورهای مشهد به ارس و تهران به ارس در روزهای آتی

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از آغاز به کار رسمی ارس ریل با برگزاری تورهای مشهد به ارس و تهران به ارس در روزهای آتی خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، محسن نریمان گفت: اولین قطار تور گردشگری ارس، ۳۰ تیر ۹۸ از مشهد عازم منطقه آزاد ارس خواهد شد و قطار دوم نیز اول مرداد از تهران به مقصد ارس حرکت خواهد کرد. او با اشاره به برگزاری هفتگی این تورها، تأکید کرد: بهترین و مجهزترین واگن‌های شرکت رجا به‌صورت چارتر برای گردشگران در نظر گرفته‌شده است و بسته‌های جذابی برای گردشگران علاقه‌مند به حضور در منطقه آزاد ارس ارائه می‌شود. نریمان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بسته‌هایی چون چهار روز اقامت در ارس و تبریز برای مسافران از مبدأ مشهد و بسته‌های سه روز اقامت در ارس و تبریز و دو روز اقامت در ارس برای مسافرین از مبدأ تهران در نظر گرفته‌شده است. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه اهداف برگزاری تورهای گردشگری به مقصد ارس، گفت: شرکت راحت ریل ارس در راستای توسعه حمل‌ونقل مسافری و رونق گردشگری و بازار منطقه آزاد ارس تأسیس‌شده است و برگزاری تورهای گردشگری نیز در همین راستا پیگیری می‌شود. نریمان با بیان اینکه خرید واگن و فعالیت مستقل در حوزه ریلی، از برنامه آتی این شرکت است، افزود: ارس ریل در مرحله اول در زمینه گردشگری و تورهای مسافرتی فعالیت کرده و بیشترین توان خود را روی جذب گردشگر و کمک به پر شدن ظرفیت هتل‌های تازه تأسیس منطقه آزاد ارس گذاشته است.

او خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کارگزاری به این منظور در تهران تعیین‌شده و با آژانس‌های برتر استان‌های تهران و مشهد همکاری می‌کنیم. او تصریح کرد: این تورها در مرحله اول به مدت ۲ ماه در فصل تابستان فعالیت خواهند کرد و با افزوده شدن تورهای علمی و دانشجویی از فصل پاییز، میزان گردشگران منطقه آزاد ارس به‌مراتب افزایش می‌یابد. نریمان با اشاره به خدمات ارائه‌شده در تورهای ملی گردشگری ارس، گفت: در اختیار گذاشتن خودروی او آی پی و گشت رایگان در این تورها در نظر گرفته‌شده است و تلاش می‌شود تا با کاهش هزینه‌های سفر بتوانیم تعداد بیشتری گردشگر را جذب این تورها کنیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد